Egy újabb, csodálatos NonóÉletmód-os siker...


Anikó: "Úgy döntöttem én is mutatok egy előtte-utána képet. Még messze a vége és eredetileg nem is fogyás volt a cél, hanem egy candida diéta tartása fél évig, de ennek köszönhetően peregtek le a kilók és a centik, nagyobb kedvem lett a mozgáshoz, kezdtem magam jobban érezni. 185 cm-hez ma reggel 74,9 voltam ami kb. július végére volt kitűzve de már június elején megvolt. Új haj, sok új ruha, még több dicséret, teljes életmódváltás még mindig a diéta tartása, rendszeres mozgás és sok sok mosoly. Mert csak így megy. Most már van kedvem erősíteni, élvezem ha izomlázam van, mert ha megfeszítem a combom már van izoooooommmm és nem csak lityi-lötyi háj. Sokszor voltam irigy mások képeit látva, de ez az érzés hamar átalakul, ha komolyan gondolja az ember és nem csak fortyog a saját szánakozós dühében. Én is meg tudom csinálni!!! és ragasztottam a biztató post-it-eket mindenhova ami most is erőt ad és megmosolyogtat. Kamra, hűtő, ahol el lehet csábulni. De érdekes módon nem is érdekel semmi amit azelőtt megettem.

Részben magam miatt csinálom, de sokkal jobban motivál mások véleménye és az, hogy sok-sok év múlva is egészséges és fitt anyuka és feleség legyek és ne hozzak szégyent rájuk. A felelősség, hogy nem lehetnek egészségügyi problémáim, mert itt van a családom akiről gondoskodnom kell és azt akarom látni a szemükben, hogy minden nap büszkék rám, a legnagyobb motiváció a világon. 

Hihetetlenül hálás vagyok ezért a NonóÉletmód csoportért, a sok okos tanácsért, a folyamatos útmutatásért, hogy soha nem bántjuk egymást, de mégis meg lehet mondani mindent őszintén. NONÓ nélkül sokan nem lennénk sehol, bevallom én sem, így ha folyamatosan csuklasz kedves Nonó, ne csodálkozz, mert emlegetünk sokan az biztos!:)) Kívánom, hogy mindenki elérje a célját és tartsa is meg, érezze jól magát a bőrében akárhány kiló is!"

Mérhetetlenül büszkék vagyunk rád!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény