Ribizlis piskóta (Dia-Wellness)

A NonóÉletmód csoportban és több helyen is láttam, hogy a Dia-Wellness termékeket dicsérték. Így én is vettem DW Zero lisztet és DW piskóta lisztkeveréket...ma ezzel sütöttem.:)


Hozzávalók:

6 tojás
60 g (DW cukorhelyettesítő) nálam eritrit
110 g DW piskóta lisztkeverék
50 g ribizli

(a receptet a liszt hátoldaláról vettem, 
de máshogy állítottam össze a piskótát, úgy, ahogy én szoktam!)

Elkészítés:
Fehérjét kemény habbá vertem, abba tettem bele apránként az eritrittel kikevert sárgáját, majd lassan a lisztet. Mindezt szilikon formába öntöttem, megszórtam a ribizlivel és 180 fokon (előmelegített sütőben) 25 percet sütöttem. nagyon finom lett!

Összesen: 866 kcal/60g ch/ 59g fehérje

8 nagy szelet lett.
1 szelet: 108/7,5/7,3

Szerintem szuper értékek.:)
Jó étvágyat!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény