Hétvégén futó verseny...

Wizz Air félmaraton...régi Nike. Ez az a futóverseny, ahol anno Juditnak és Edinának szurkoltunk, NÉ pólóban futottak és olyan büszkék voltunk rájuk!:)

Anno ezt írtam bejegyzésbe:

"Óriási élmény volt és büszkeség.:)

Több NonóÉletmód csoporttag lány is futott a mai versenyen. A mi kis közösségünket, egyen pólóban, Judit és Edina képviselte, amiért (is) nagyon hálás vagyok. Nagyon sokat jelentett ez nekem, nekünk.:) 
Olyan büszke vagyok a két Lányra (is) mintha a saját gyerekeimnek szurkoltam volna végig.:))) Nem hiába, igazi, erős, összetartó CSAPAT vagyunk mi már!!!

Végig biztattuk őket, ott voltunk a startnál, a váltópontnál és a végén...bizony megint bebizonyosodott, hogy 
mindent lehet, csak akarni kell és tenni érte."




Utána derült ki Judit betegsége.:(

Akkor megfogadtam, hogy amikor csak tudok, futni fogok ezen a versenyen. Tavaly trióban, idén duóban futunk Timivel. Azt a távot futom most, amit anno Judit. Remélem nem fog csalódni bennem! Nem tudtam úgy felkészülni, ahogy szerettem volna, de mindent meg fogok tenni, amit tudok, ott és akkor.

A változás bennünk van...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény