Mai 8 km...

Mivel nem voltam jól pár napig, így kimaradt a keddi futás. Általában kedd-csütörtök futok, ha minden jól alakul akkor a hétvégén is. 

Most utoljára szombaton, a diósdi versenyen futottam 8 km, 
számomra rekord idő alatt, ami 50 (asszem 50:09 pontosan) perc volt.:)

NAGYON HIÁNYZOTT A FUTÁS... bár, még nem érzem magam 100%-san (ezét nem kint futottam reggel, a hűvösben) átmentem a Nővéremékhez és felpattantam a futópadra. Mint tudjuk, padon könnyebb futni, ez így van. Én általában 8-9 km/h sebességgel futok, most ezt felemeltem a padon. Alapból 10 km/h kezdtem, leghosszabb ideig 10,5-11 mentem, de a végére elértem a 12 km/h. Nagyon nagyon jól esett és éreztem rendesen, meghajtottam magam. 

8 km futottam, ahogy a kép is mutatja. Az időm annyival jobb, hogy az első 1 percet sétáltam (így 100 m haladtam), vagyis a nettó időm: 45:42, ezalatt 7,9 km tettem. Én átlagosan 6:30-6:50 perc alatt futok 1 km, most átlag 5,75 perc alatt teljesítettem. És akkor is, ha padon könnyebb...én nagyon boldog vagyok.:)



Igen, így illik kinézni 8 km után! Csapzottan, izzadtan, de boldogan.:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény