PURE Medical Center...energetikai térkép

Bizony, ezen voltam ma és sok minden tisztázódott bennem. Sok jel mutatott ezen és azon érzékenységekre, amit nem vettem figyelembe, pedig jelen voltak. És sok minden vált egyértelművé és lettek válaszok is a kérdésekre. 


Mások vagyunk, kinek a pap, kinek a papné. Lehet, hogy nekem jó valami, ami másnak nem és fordítva. Ezért sem szeretem pl. meghatározni egy-egy verseny alkalmával sem, ki milyen diétát kövessen, mit egyen és mit ne. Meg kell, ki kell ismerni a testünket és utána megadni ami jár neki. Én is rajta vagyok az  úton...próbálok legjobb tudásom szerint javulni és fejlődni. De, az ember mindig tanul. Ma is sokat tanultam Krisztától, amit szívből köszönök neki.

Mindenkinek érdemes lenne elmennie egy ilyenre, nekem utat mutatott! PURE medical center (katt!)


Mik derültek is, amik fontosak, címszavakba írom, mert 22 oldal...

1. Az immunrendszerem nem az igazi, fel kell tuningolnom magam.

2. Bizonyos mértékű tápanyag hiányom van. Bizony, pedig én nagyon figyelek arra mit eszem. És bizony nem eszek eleget. Sok minden nem szívódik fel rendesen a szervezetemben, így hiányt szenved belőle. 

3. Nagyon magas frekvencián pörgök (túl pörgök) egész nap, ez több energiát is igényel, amit megfelelően be kell vinnem, nem szabad megvonnom semmit. Túl terheltem magam!

4. Túl alázatos vagyok, nagyon az érzelmeim vezérelnek... nem szabadna ennyire.

5. Ami nagyon tetszett....a korom: 20 évesnek felel meg a mostani állapotom...a testem pedig annyira van "elhasználva", mint egy 34 évesnek. Azt mondta a Kriszta ez szuper, mert a többségnek, kb. 20 évvel idősebb a teste az életkoránál.

6. Az ízületeimre oda kell figyelnem, vigyáznom. Van a szervezetemben most is gyulladás, tudom is, a térdemnél, az fájt mostanában.

7. Allergének...na ez volt a legfurább és mégsem, mert éreztem én 1-2 dolognál ezt. Nem durva a dolog egyiknél sem, de érdemes odafigyelni.

- póréhagyma a legmagasabb allergén...akármilyen fura, tegnap ebédre és vacsorára is azt ettem és egész éjjel alig aludtam, vacakul voltam. Jelzés? Az!

- kecsketej, ezzel nincs baj, mert nem szeretem, nem fogyasztom.

- macskaszőr, ezzel van, most lett cicánk, de kint van és ha megfelelően kezet mosok stb., nem lesz baj.

- maláta tartalmú ételek, sok mindenben megtalálható. Árpa fogyasztásra érdemes odafigyelni első sorban.

- ánizs, jó, nem szeretem.

- zablisztport, nem szoktam használni, ezután már nem is fogom.

- alma...imádom, de mindig érzem, hogy fáj utána a hasam, nem tesz jót nekem, hát okkal.

- és a laktóz...amire érdemes figyelnem, beszerzek laktózmentes termékeket.

Én imádom a tejet, túrót, ezekből már van laktózmentes hála istennek. Fentiek közül amit tudok teljesen elhagyok, amit nem, azt pedig helyettesítek.

Ami még érdekes volt, bemértük a táplálékkiegészítőimet, mennyire hasznosulnak, épülnek be:

- multivitamin, egyáltalán nem, VitaKing szedtem
- magnézium hiányom van, magnerot szedtem 500mg, nem épült be
- BCAA, aminosav ellátottság jó, amit tartalmaz szépen be is épül, jó
- Jovital C vitamin, beépül, jó a c vitamin szintem
- Eurovit D3 vitamin, egyáltalán nem épül be, váltani kell
- fehérje, egyáltalán nem épül be, amit iszok és laktóz mentesre is kell váltanom

Vagyis, másik fehérje kell, másik mg és d vitamin tuttira, továbbá átalakítanom picit az étkezésem, hogy elég tápanyagot kapjon a szervezetem, pihennem többet és tovább fejlődjön, mert ez most egy újabb irányba terelt, ami rávilágított sok sok más fontos dologra is!

Köszönöm szépen Krisztának mindezt! Szívből ajánlom mindenkinek!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény