NonóÉletmód találkozó és buli...

Idén is volt kis "évzáró" NonóÉletmód találkozónk.:) Nagyon szeretem ezeket a bulikat, olyan jókat beszélgetünk, nevetünk, csodálatos érzés, hogy egy csapat tagjai vagyunk. Mindig olyanok jönnek el, akiket nagyon szeretek, ezúton is köszönöm nekik.:D De az újakat is mindig szívesen látjuk, így volt ez most is.:)

Instantban voltunk és egy kiadós 2,5 órás csevegés után, egy óriásit buliztunk. 
A beszélgetés alatt kiderült, hogy a legtöbben mások által (kolléganő, barátnő) találtak ránk, másoktól hallottak a NonóÉletmód csoportról, és először félve csatlakoztak, hogy milyen szekta is lehet ez.:) De idővel rájöttek ez egy igazi csapat, ahol a cél mindig egymás segítése és biztatása.

Nagyon jól esett többektől is azt hallani, milyen fontos nekik a csoport, sokat jelent nekik, hogy a tagjai lehetnek, hogy miattam kezdték el az életmódváltás, miattam kezdtek el tornázni vagy éppen futni vagy egyszerűen csak hinni önmagukban és változtatni az életükön. nagyszerű dolgok ezek, sokat jelentenek nekem.:) Büszke vagyok rátok Lányok, csodálatosak vagytok!:)









Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény