5000 fős FB csoport...

Bizony, elértük az 5.000 főt (FB. csoport: KATT!) és ez nagy boldogság nekem. A célom továbbra is, hogy segítsük egymást az élet minden terültén, irányt mutatni mindenkinek, aki egészségesen szeretne élni vagy éppen lefogyi, mozogni és harmóniába kerülni önmagával.

Megígértem, hogy ahogy 5000 fős lesz a csoport, kisorsolok valakit, akivel elmegyek egy szuper (egészséges) Cukrászdába, egy finom sütire, kávéra/teára, beszélgetésre. Így is volt... T. Nikit sorsoltam ki, aki nagyon örült a találkozásnak, éppen úgy, ahogy én.:) Szimpatikus, kedves lány, aki már elindult az úton és biztos vagyok benne, hogy sikeresen veszi az akadályokat.:D



Választásunk a Primus manufaktúra "Paleo illúziók nélkül"-re esett és nem is csalódtunk. Csodálatos kis hely, egy tündéri tulajdonossal, Tündivel. Isteni paleo csoki tortát ettem, illetve totu-s apró pogácsát, fenomenális volt.:) Nagyon jót beszélgettünk és rengeteget tanultunk egymástól. JÓL ÉREZTEM MAGAM, KÖSZI LÁNYOK!




Aki érdekel a PRIMUS: KATT!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény