Magos tallér

A receptet Szaffinál találtam, nála ropiként szerepel. Nekem nem volt pontosan annyi alapanyagom, mint amennyivel ő dolgozott, így kicsit változtattam rajta...és ráadásul végül tallérom lett.:)



Hozzávalók:
14 db tallérhoz

64 g mandulaliszt
40 g szezámmag és 46 g lenmag darálva
50 g szezámmag
50 g zabpehelyliszt
3 tojás
1 tk. só

Összekevertem, összegyúrtam, nagyjából 24-26 grammos kis gombócokat csináltam, egyenletesen kilapítottam és sütőpapíron, előmelegített sütőben (180 fokon)14 percig sütöttem.

Nagyon finom, magában vagy akár feltéttel is.

Adatok.
1394 kalória
59g szénhidrát
78g fehérje
94g zsír

10 dkg kiszámolva: 
343 kalória
14,5g szénhidrát
19g fehérje
23g zsír

Összehasonlítottam egy puffasztott rizzsel.
10 dkg pufirizs:
369 kalória
77g szénhidrát
8g fehérje
2g zsír

Szerintem érdemes kipróbálni!:))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény