Gyors muffin a'la Nonó

Nagyon egyszerű recept és igazán finom.:)
Ebből a mennyiségből nekem 6 db lett...szerintem 1-2 napra tízórai-uzsonnára elég is ez a mennyiség. Ha a családnak is szánod, akkor duplázd a mennyiséget.:)

Természetesen tej és gluténmentes a muffin!



Hozzávalók:
55 g kókuszliszt
5 g konjac liszt
30 g eritrit
5 g sütőpor
3 tojás

Kikevertem, szilikonos formába öntöttem és előmelegített sütőben, 180 fokon 25 percet sütöttem. Mikor a széle kicsit barnul, akkor jó.

Nem használtam bele semmilyen zsírt, ezzel is csökkentve az értékeket, de nem is hiányzik belőle, mert jó állagú tészta kaptam. Az eritrit lehet több bele, ha édesebben szereted, vagy érdemes rá pudingot, lekvárt tenni. Nekem kávé, tea mellé, ennyivel elég édes volt.

Nagyon jó értékei vannak, mint a képen láthatod is.

Az egész mennyiségben (250g):
kalória: 415
szénhidrát: 14g
fehérje: 32g
zsír: 23g

Jó étvágyat hozzá.:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény