Azért nem mindig könnyű…

Vannak nehéz napok, nem igaz? Bizony vannak. Mikor megennék mondjuk 2 tábla csokit, filmet néznék egész nap és hagyjanak békén. De ahogy nem tudok egész nap filmet nézni, mert nem tehetem meg, így azt sem tehetem meg hogy csokit egyet. Most nem. Ti számítotok rám, én rátok! Úgyhogy kitartunk!💙

De még az ilyen napokon (hétfőn volt) is vannak szuper dolgok. Például eljutottam megvenni a kabátot amire vágytam. Az Edzőtársaimtól karácsonyra utalványt kaptam így megvettem magamnak ezt a csodás darabot!😍

Nektek mi volt az ebéd tegnap? Nekem egy fincsi lecsó. Tettem bele kolbászt, virslit, tojást…kis szelet teljeskiőrlésű kenyérrel ettem.


Megjegyzések

  1. Ma reggel arra gondoltam milyen jó lenne ha arról írnál hogy a nehezebb napokon hogy tud az ember átbillenni nem megenni mindent ami elé kerül.Tegnap egész nap éhes voltam ettem is ezt azt leginkabb cukormentes dolgokat de 6 kor ettem kb 8 dkg kenyeret inkább mint hogy később amit talalok. Edzőtetembe kellett volna mennem de az se ment. Tuti az idő is mert ma reggel már csináltam a gerinc videot meg a softballt. Ma edzőterem lesz du. ebéd borsófőzelék tonhalburgerrel.Reggeli zabpehely joghurt egy kissebb banán😀Kisütött a nap sokat számít.Nem is tudom hogy akin kevés a súlyfelesleg ilyenkor hogy tud tovább lendülni. Minden elismerésem🙂🙂 Judit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony vannak nehéz napok nekem is. A tegnapi pont ilyen volt. Ma már jobb. Ez természetes próbálkozik a szervezet hatha kap vm még pluszban!;)

      Törlés
    2. Bizony vannak nehéz napok nekem is. A tegnapi pont ilyen volt. Ma már jobb. Ez természetes próbálkozik a szervezet hatha kap vm még pluszban!;)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény