Egészséges ételek, edzés…🤩

Gondoltam ma megmutatom nektek, milyen ételeket vettem magamnak, persze sok minden van már itthon, eritrit, tönköly/zabpehely stb lisztek, kókuszzsír, zabpehely, növényi tejek stb. amik (a teljesség igénye nélkül) kellenek egy egészséges életmód vagy diéta során.


🔷Az Aldiban vettem ezeket. 

Lássuk, mik vannak itt…

  • Túró: ebből tudok isteni körözöttet lehet készíteni natúr joghurttal, vagy zabpehellyel túró gombócot. Zsírszegény.
  • Light mozzarella, este (akar ebédre) salátába nagyon jó fehérjeforrás. 
  • Alma, nagyon szeretem néha ha csak úgy rágcsálni, de tény a gyümölcs nem feltétlenül mindenkinek építhető be a diétába
  • Fehérjedús kenyér, amit még nem próbáltam majd mesélek róla
  • Hozzá vettem cottage cheese amit én nagyon szeretek és szintén nagyon jó fehérjeforrás 
  • Vettem még light feta sajtot egy jó kis görög salátához, ahhoz van az uborka is (családunk imádja) 
  • Egy kis sonka ha szendvics kellene vagy kívánnék egy jó kis ham and eggs-et
  • Ha nagyon nem bírok magammal akkor egy kis ckmentes csokis keksz, nálunk a gyerekek is szeretik 
  • És a saláta, ami nálunk mindenki kedvence, minden szendvicsbe, reggelihez stb esszük 
  • Illetve vettem 2 zero italt ha mást is kívánnék, mint a vizet 

Most ennyit sikerült. Ezekből azért már lehet JÓL ÉS JÓT ENNI!😍


🔷 Nálunk mindenki, főleg Panka kedvence, a húsleves így minden héten készül. Nagyon egészséges, diétába tökéletesen beilleszthető és nem utolsó sorban jól eltelít.👌🏻



🔷Korábban írtam, hogy rendelem az ebédet. Nagyon meg vagyok vele elégedve, finom, magas fehérje tartalmú és elég is!👌🏻


🔷Kedden egy flow YOGA órát tartottam a lányoknak, amit nagyon szerettünk és rendesen megérkeztünk.👌🏻Szerda reggel pedig egy isteni kis súlyzós Alakformálót. Törekedj te is a változatos mozgásra, akkor nem fogod megunni és csak örömöt fog adni neked!💙



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény