Egy újabb hétvége…🌞

Igaz, hogy szalad az idő? Lassan 3 hete csináljuk együtt a diétát. Én alapvetően elégedett vagyok, bár hozzáteszem régen amikor lent 2-3 kg annyira látszott, olyan szembetűnő volt, most azért nem annyira. Tényleg ahogy közeledik az ember a 40 felé nehezebb fogyni elés nehezebben is látszik…😤

Tegnapi ebédem egy magos tortilla (1db 33g ch) volt sok zöldséggel és sajttal (pici jalapeno szósz) mert nem bírtam megvárni, hogy megsüljön a csirkemell, annyira éhes voltam!😜

Nekem a héten 8 edzésem volt. Volt minden mi szem és szájnak ingere. CardioBOX, GerincTréning, Step aerobik, YOGA, Alakformáló: gumiszalaggal, másik edzésen Mini-banddel és Stretching órám is. Ma reggel még egy Alakformáló step-paddal. Mozgásban nincs hiány. Töltöm is vissza rendesen a fehérjét nehogy az vesszen el, amiért eddig megdolgoztam keményen.☝🏻

Hétvégén ügyesek legyetek. Nálunk szombaton grillcsirke lesz. Nem én sütöm, piacról hozom.😜 Hozzá egy nagy adag kevert saláta lesz, családnak rizs és krumpli is. Vasárnap még nem tudom!🤔 Hétfőn súlymérés…kiváncsi leszek!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény