Első nap: PIPA🤙🏻

Remélem mindenki pozitívan tudja elkönyvelni az első napot!👌🏻 És már itt is a második!✌🏻 


Én hiszek abban a bizonyos 21 napban. Ha addig kitartasz, nem eszel félre (cukros, lisztes dolgok, nasik stb) akkor utána a szervezet “felejt” és készen áll arra, hogy egészségesen és tartósan változtatni tudjon. Anyagcsere, emésztés és minden más is végre rendeződnek és egy egészséges szervezetnél beáll a heti 0,5-1kg fogyás. Addig persze lehet több is. Ne feledd ami gyorsan megy le, az gyorsan vissza is jön. Adj időt magadnak és a testednek!🙏🏻


✔️A reggelim jelenleg shake, méghozzá ami nekem bevált (már többször) az a MedWay Diet shake. Nyugodtan olvassatok utána, nem akarom reklámozni. Nekem bevált, nem puffadok, jól is lakok tőle, jó dolgok vannak benne és finom is. Mindig mandula/kókusz tejjel iszom.


✔️Én személy szerint rendelem az egészségkonyhából az ebédet magamnak. Nálunk a gyerekek miatt a legtöbb étel nem diétás és nem szeretnék kettő fele főzni. Hétfői ebédem:

Cukkinis, sajtos csirkemell, Karfiol püré (479 kCal, 21 g szh.) Nagyon finom volt és elég is. 


✔️Mellette megittam 2l mentes vizet is (+amit edzésen), ami nagy dolog, mert mostanában nagyon keveset ittam sajnos. Erre most nagyon odafigyelek. 


✔️Mozgást tekintve, dupla edzést tartottam este a csajoknak: egy jó kis Cardio intervallt és egy GerincTréning/soft-ballal edzést. Összesen 1100 kcal égettem el.👌🏻


✔️Edzés után mozzarella sajtot ettem, paradicsommal. Edzés előtt (uzsonna) megettem egy nagy tányér húslevest sok zöldséggel.


✔️Napközben két tejeskávét ittam, nagyjából 2 dl mandula tejjel. 


Holnap kicsit bővebben írok majd nektek az edzésekről is!🙏🏻


Innen indulok…-7kg a cél!✌🏻




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény