Érdekességek⚠️

Kicsit arról szeretnék írni nektek, hogy ha már odafigyelsz a megfelelő folyadék fogyasztásra, étkezésre és mozgásra… mik még azok a tényezők, amik befolyásolhatják a fogyásodat!

⚠️ Az alvás…nagyjából 7-8 órára van szüksége egy felnőtt szervezetnek a megfelelő regenerálódáshoz. Ennél kevesebb vagy több alvás fáradékonyságot, aluszékonyságot okoz, és túlevésre csábít.


⚠️ Ne tévézz evés közben! Nem az evésre figyelünk ilyenkor, így hajlamosak vagyunk sokkal többet enni, mint amennyire a szervezetnek valóban szüksége van. Gyakorta kétszer szedünk vagy visszamegyünk a konyhába még egy kis nasiért is. 


⚠️Nagyon fontos, hogy teljesen ne mellőzzük a szénhidrátokat, az egyrészt hiánybetegségeket okozhat, másrészt lelassítja az agyműködést, fáradékonysággal, aluszékonysággal jár, és megzavarhatja a koncentrációképességet. Egy kis adag szénhidrát a főétkezésekkor mindig kerüljön a tányérra. Mellé jöhet több fehérje, nagy adag nyers vagy párolt zöldséggel. Egy teli tányér már optikailag is eltelíti az agyat.


Mire fogtok ma mozogni?

Én Dance step órát és Hatha jógát tartok ma a lányokak!!! Nagyon szeretem mindkettőt!🙏🏻



Mi volt tegnap az ebéd?

Én a hétre nem rendeltem ebédet, hanem most főzök. Tegnap egy nagyon finom zsírszegény tejszínes csirke volt, kevés basamati rizzsel és vágott ckmentes savanyúsággal!👍🏻



Válaszokat ide bejegyzéshez is tudjátok írni nekem! Örülnék neki!☺️

Megjegyzések

  1. Szia nem akarom elkiabálni de nekem is megvan
    1,5 kg mínusz. Általában eddig mindig eljutok valahogy ahogy írtad is hétvégére fogy el a lendület most remélem másképp lesz. Étkezésben próbálok napi 3x-i étkezést tartani beteg vagyok annyira nem is kívánok semmit. Az Én kajám így néz ki reggel egy sonkás tortilla mozzarella sajt minden féle zöldség ez kb 10 órakkor (szerintem ez nem is jó) ebéd 2 körül ha minden jó van vmi leves ma brokkoli és harcsa édesburgonya vacsi is most pár napja ugyanaz egy görög joghurt egy kanál zabpehely bele házi szeder szósz (mert folyik) és áfonya. Hogy jó e nem tudom. Mozgás kb fél óra magamtól kis átmozgató meg egy 20 perc bicikli. Remélem marad a lendület nekem is köszi hogy motiválsz :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem kicsit többször kéne enned és több fehérjét. Este a ch már szinte teljesen el is hagyhatod, inkább fehérje és zöldség.👍🏻

      Törlés
    2. Köszi megfogadom a tanácsod keresek vmi növényi fehérjét mert húst már nem kívánom🙂🙂

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény