Hol is tartunk…☝🏻

Bizony egy újabb hét vége fele tartunk. Én most úgy érzem megállt egy kicsit a fogyás, nem mérten csak úgy érzem. Ezért most próbálok még kevesebb ch bevinni, de persze valamennyi kell, különben nem bírom sem a hétköznapi dolgokat (háztartás, gyerekek stb) sem az edzést.

Tegnapi ebédem egy egyszerű csirkemell, paradicsom, paprika, sajt volt egybe sütve. Lehet hozza enni bulgurt vagy kölest, barna rizst stb…én magában ettem.


A héten végül 7 edzésem volt. Volt Zsírégető, Gerinc, Alakformáló, Step és YOGA is. Szeretem hogy sokféle edzést tartok, mert soha nem unom meg.😁

Nagyon várom a hétvégét, nagyon jó kis előadásokon fogok teszt venni. Remélem sok újat tanulok és hétfőn, kedden tudok nektek írni trendekről, gyakorlatokról, étkezésről!👍🏻

Hétvégére kitartás!!!☝🏻 Nem adjuk fel!💪🏼


Megjegyzések

  1. Szia! Jól néz ki az ebéded :-) egyszerű de biztos finom is. Én Rántott harcsát csináltam teljes kiőrlésű lisztel és prézlivel kb 5 ek.főtt bulgurral. Ha éhes maradok délbe oda az egész délutánom ezt már észre vettem sajnos.
    Nagyon várom a beszámolód biztos szuper egy ilyen előadás. Érezd jól magad.:-) jó hétvégét Üdv Judit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon finom a te ebéded is!;) köszönöm már alig várom!!!!❤️

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény