Kirándulás és minden más…😇

Először is engedjétek meg, hogy megosszak pár csodás képet az én még csodásabb kis csapatom egy részéről, akikkel egy nagyszerű kiránduláson voltunk szombaton. Mindig szervezek csapatépítőket, szerintem nagyon fontos. Két helyen is voltunk, egy tanösvényen (Gyadai-réten) és a Vácrátóti botanikus kertben. Nagyon jól éreztük magunkat, gyönyörű volt mindkettő összesen 13 km tettünk meg, sokat nevettünk, jókat beszélgettünk, azt gondolom, hogy egy fantasztikus és élménydús kirándulás volt.❤️








 

Ezután a következő legfontosabb…hogy álltok??? Kilók? Centik mennek? Mozgás megvan? Biztos vagyok benne, hogy erősek és kitartóak vagytok. Nekem a kiránduláson lehetőségem lett volna enni: rétest, kenyérlángost, kürtőskalácsot stb. De nem ettem. Van egy célom, kitartok. Ha meglesz a célom, bele fog férni néha. Már két hete csináljuk…csak így tovább!!!😎 Én ma mértem magam, eddig 3kg ment le!🙏🏻


Egyik kedvencem ételemről írnék még nektek: tökfőzelék👍🏻…nem fogok hazudni…ezt nem én készítettem. Anyósom kertjében termett, ő gyalulta le nekem, anyukám pedig megfőzte. Azért anyu, mert hiába tőle tanultam, nem tudok olyan isteni tökfőzeléket készíteni, mint ő. Tönköly lisztes, zsírszegény tejtermékek vannak benne és isteniiiiiii!❤️ Előző héten csütörtökön és pénteken is ez volt az ebédem…🙏🏻 Magában ettem, én így szeretem!☝🏻 Kalóriában jóllehet igencsak szegény a zsenge tök, és fehérje, valamint szénhidráttartalma is alacsony, de kiemelkedően magas a szerves sótartalma, ami kifejezetten előnyös diétázók, sportolók és egyoldalúan táplálkozók számára.


Megjegyzések

  1. Szuper ügyes vagy nekem a hét nullával zárult. Tegnap viszont volt egy kis süti szülinap miatt tudom hogy nem kellett volna. Mivel beteg voltam mozgás nem nagyon volt de majd a héten újra indítom leginkább futópad és eliptikus tréner lesz. Leírod majd az egész napi étkezésed összehasonlítás végett. Szombaton sütöttem bögrés mákos cukormentes sütit no itt is azt hiszem nem mindegy hogy egy kocka vagy öt :-). Szuper lehetett a kirándulás kicsit irigykedtem jó lett volna ott lenni de majd legközelebb. A héten folytatom és kemény leszek.
    Judit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon ügyes vagy a jovoheten majd jobban sikerül meglátod! Persze. Holnapra leírom!💗

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény