Ma egy kis “mindenféle”…

🔹Nektek mi volt a vasárnapi ebéd? Nálunk húsleves, rántott hús, uborka saláta, sült édesburgonya hasába és rizs. Bevallom ettem egy kis édes burit is, nagyon megkívántam. Azt gondolom vasárnapi ebédnél, belefér a rántott husi (tönköly lisztes, karajból) és egy kis köret. Persze csak módjával!☝🏻

🔹Lassan vége ennek a hónapnak. Elképesztően szalad az idő. De nem adtuk fel, pedig lett volna lehetőség biztos nektek is, nekem is. Én is mikor a gyerekek betegen itthon voltak, valószínűleg nem diétás kaját kértek vagy főztem nekik. Mikor este meleg szendvicset sütök nekik, mikor ebéd után egy kis sütit hoz apa a Cukiból, vagy éppen kenyeret süt itthon (azok az illatok) vagy egy nehéz nap után a kanapén jól esett volna egy kis csoki. De megálltam. Mert tudtam, hogy semmivel nem lesz könyebb újra elölről elkezdeni. Végig kell csinálni!👍🏻


🔹Eleget isztok? Nekem még mindig ki kell tennem az 1l üveget megtöltve hogy biztosan ahányszor arra megyek igyak. Így viszont működik, mert megiszok 2-3l vizet, plusz az apró (leves, kávé, stb) amit fogyasztok napközben. 


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény