Már most a szombatot várom…😍

Tudom még csak hétfő van, én meg már a hétvégét várom, de jó okom van rá!🤗 Ugyanis szombaton Fitnesz konferenciára megyek Siófokra! Ilyen és ehhez hasonló érdekes előadásokat fogok meghallgatni, mint 

Bemelegítés 3 dimenzióban“,

A sporttáplálkozás alapjai”, 

“A funkcionális edzés őrület. Mi az és mi nem az!”, 

“A nagy intenzitású edzésről”, 

“A kevesebb néha több! –egyszerűtől a komplexig, skálázás és variálás” 

…és így tovább…várható egy jó kis bejegyzés majd a konferenciáról, képekkel és minden olyan dologgal ami a segítségetekre lehet majd a diétában és a mozgásban egyaránt.🙏🏻



Na és akkor ha hétfő, akkor a nap legfontosabb kérdése…hogy álltok???😎 Nekem eddig összesen 3,5 kg ment le. Lassan, de biztosan haladok. Fél kg egy hét alatt azt mondják az egészséges fogyás. Nekem fontosabb, hogy zsírból fogyjak, mint gyorsan és az izom lássa kárát, így időt adok magamnak. Úgy gondolom, amit kitűztem magamnak, az október végére meglesz. De tudjuk a kiló csak egy szám, majd meglátjuk mikor mondom azt, na ez most már jó lesz!☝🏻


🔺 Mit sportoltok ma?

Én egy Hi-Lo aerobik edzést tartok a lányoknak és egy utána egy GerincTréninget soft-ballal este. Ismeritek a Hi-Lo aerobikot? Kevés fitnesz teremben van ez a mozgásforma, pedig az egyik legjobb zsírégető edzés szerintem. Ilyenkor low (alacsony intenzitású) és high (magas intenzitású) gyakorlatok váltják egymást. Én szeretem mindezt koreografáltan megtervezni, így egy nagyon jó kis 3-4 blokkos óra szokott kikerekedni belőle! Szeretjük, végig nagyon izzadunk, jól lehet vele zsírégető tartományban tartani a pulzust. Ha teheted, próbáld ki te is.👍🏻

Megjegyzések

  1. Őszintén nem fogytam ezen a héten se pedig 3 edzés megvolt de a hétvégém elúszott pedig nem volt kiugró dolog szimplán szinten tartottam. Szóval pont annyit ettem amennyit elégettem. Szombat pl.17 ezer lépés városnéző kiránduláson voltam. És nem is éreztem hogy elengedtem volna nagyon magam. Tanulság egy hétvége képes tönkre tenni az egész hetet.
    Szomorú de ahogy mondtad is 40 körül már nagyon oda kell figyelni :-)
    Nem baj új hét majd jobb lesz. Kérdésem annyi lenne gyümölcsöt délben eszek az jó lehet? És a reggeli zabpehelybe 4 szem aszalt szilva zsírszegény joghurttal jó lehet? Üdv Judit

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény