Mára egy jó kis recept!☝🏻


Szeretitek a fasírtot
Mi nagyon. Akár főzelék mellé, akár rizzsel, savanyúsággal vagy éppen szendvicsbe. Én így készítettem legutóbb:

  •                 70 dkg darált sertéshús
  • 8 dkg zabpehely (aprószemű)
  • 2 db tojás
  • 3-4 gerezd fokhagyma
  • 1 ek csemege ppaprika
  • 1 tk feketebors
  • só ítéled szerint 


Apróra darált zabpehelybe (akár zabkorpába is lehet) forgattam bele és kókuszzsírban sütöttem ki. Isteni lett.👍🏻 Egyszerű, de nagyszerű!


Remélem szeretitek a tartalmakat amiket készítek. Próbálok olyan dolgokról írni, amik engem is érdekelnének. Örülök, hogy újra kezdtem írni, nagyon hiányzott. Ha van ötletetek, hogy miről írjak, mi érdekelne benneteket, miről olvastok szívesen, írjatok nekem itt vagy FB!👍🏻


Itt az újabb hétvége, lassan 2 hete csináljuk. Nagyon büszke vagyok magunkra. Nekem a héten eddig 7 edzésem volt, ma reggel még lesz egy és holnap megyek a NonoTeam torna csapatommal csapatépítő kirándulásra. Már nagyon várom!💙 Pár képet majd megosztok veletek! Szép hétvégét!💗


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény