Visszatérek...😆

Sziasztok!💕

12 éve kezdtem írni, akkor döntöttem úgy, hogy változtatok és fogytam 40 kilót. Először Hoxan, majd itt a blogon végig vezettem mit eszek, iszok, mozgok. Nagy segítség voltatok ti nekem, és ezáltal lett a NonóÉletmód, mert én is tudtam segíteni nektek. Később edző lettem, és elég sok dolog lett az életemben, ezért a blogra már nem marad időm.

Az utolsó bejegyzésem màr 6 éve volt. Azóta rengeteg minden történt, a legfontosabb, hogy született mèg egy kislányom, Níla. Amira már 12 éves és Panka is 10. Elképesztő, csodálatos csajok mindhárman. Az életemben a legnagyobb dolog bárki bármit mond ŐK...nincs az a siker, ragyogása....semmi sincs olyan fontos, mint ők, ès Ádám.❤️

És akkor visszatérve a bloghoz....lehet már nincs is aki olvas, régen óriási számnak számított a 2000 fő, most hogy mindenki életmód tanácsadó, influencer, vlogger, stb...lehet magamnak írok majd, de sebaj, hiányzott az írás, jól esik írni. És mint mindig most is ha már magamon kívül még egy embert tudok motiválni, nekem megérte. 

Aki régen olvasott tudja, milyen lendületes tudok lenni, nem köntörfalazok, de a szép szó hatalmában hittem és hiszek. Szóval én motiválni biztosan nem fogok csúnyán vagy olyan stílusban. Engem is akkor tudtak mindig erősíteni, segíteni az utamon, amikor szép szóval támogattak. Ezt hoztam, ezt kaptam otthonról...Én edzőként is így “dolgozom”.

A COVID... azért pár éve ha azt mondja nekem valaki, hogy az fog történni, amit megéltünk az elmúlt időszakban, körbe röhögöm. Pedig itt volt, van és megtörténik. Nehéz időszak volt, fene tudja még mit hoz. De nem is ez lenne a téma.

A téma megint a fogyás... mi más!? Mindig őszinte voltam, most sem lesz ez másképpen.

Nem hiszem, hogy valaha újra le kell majd fogynom nagyon sok kilót, mert annyira már nem engedném el soha magam, túl nehéz volt ahhoz és túl sokat tettem/teszek is érte azóta is. Arról nem is beszélve, hogy edző vagyok, de tudjátok a mozgás nem elég, nagyon nem.

A COVID első pár hónapjában feljött 5 kg és azóta itt csücsül. De már nem sokáig.🤘🏻

Essssss eljött az idő...a lányok suliban, Níla szokik be az oviba, és végre remélhetőleg lesz egy rendszer az életünkben (mindenféle COVID korlátozás nélküli), újra minden órám meg tudom tartani, essssss végre lemegy ez a min. 5 de nem baj ha 7kg rólam. A kulcs az étkezés, ezt tudjuk.

Számolni nem fogok, arra nincs időm, de minden nap nagyjából leírom majd nektek mit ettem, mit mozogtam hogy állok. Én már csak magamnak szeretnék megfelelni. És bizony ezt kellett megtanulni, hogy csakis saját magadnak tartozol elszámolással mindenért, amit teszel vagy nem teszel. És különben is, csak te magad tudsz saját magadon segíteni. Ha te nem teszed meg, senki nem fogja, ha le szeretnél fogyni, akkor bele kell állni. Ha jó így neked (ahogy vagy még ha van is rajtad egy kis felesleg), akkor abba kell beleállni és büszkén vállalni, hogy te így jól érzed magad. 

Annyi visszajelzést kapok a mai napig, hogy sokaknak segített, amikor írtam és őszinte voltam. Most sem lesz ez másképpen. Lehet magamnak írok majd, de írni fogok. 

Tudom rengeteg embert lehet azóta követni insta, Fb, hírességek és stb., nekem is nagyszerű kis közösségen volt, de edzőként fel kellett építenem egy személyes bázist is az életemben, szerencsére ez szépen sikerült és csodálatos Nonoteam csapatom van, heti 8 edzést tartok és imádom a hivatásomat.💙

Egy szó, mint száz...

Én hétfőn (09.06) elkezdtem a diétát, velem tartasz?

Senki nem szponzorál, nem fogok semmit reklámozni, semmi ilyesmi nincs.

Egyszerűen csak szeretnék újra formába lendülni, ami valljuk be évről évre több meló (ahogy telik az idő, öregszik az ember). Dehát ez van, ha harc, akkor legyen harc!😃

Fenti kép forrás: Jó hír portál 

Megjegyzések

  1. Veled tartok :-)
    Nagyon szép lett a blog felülete :-)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Pont 6-án kezdtem el.. én is írom a blogon is :)
    És ma lláttam hogy újra írsz! :)
    Hajrá nekünk! :)

    VálaszTörlés
  3. Szia Nonó, ma rákerestem a blogodra. Úgy örülök, hogy újra írsz. Igaz egy hét csúszással, de én is belevágok. 🙂 Várom a bejegyzéseidet. Fb-n is fent vagy esetleg?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!;) örülök neked nagyon. Igen Fb is fent vagyok!🤩

      Törlés
    2. Szia!;) örülök neked nagyon. Igen Fb is fent vagyok!🤩

      Törlés
  4. Haha, pont augusztus végén néztem a blogodat, mert régen olvastalak, és nagyon motiváltál. Most nekem is van 7-10 fölös kilóm, kerestem a régi motivációs forrásaimat! Szóval nagyon örülök, hogy újra írsz! :-D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény