1. hónap ✔️

Bizony ám, már el is telt egy hónap!😍

Nem volt mindig egyszerű, de sokat segített, hogy írom a blogot és ha ti csináljátok, akkor bizony én is kitartok. 

Majdnem 3,5 kg ment le 1 hónap alatt, amivel elégedett vagyok. Ha a következő hónapban lemegy még 3kg, akkor már elégedett leszek.

Ami nekem bevált:

🔺 Délután már nem nagyon eszek szénhidrátot vagy ha eszek, akkor rips ropogós kenyeret amiben 1 db 5ch van (ebből kettőt szoktam), de inkább választottam a zöldséget nyersen vagy roston. 

🔺 Gyümölcsöt összesen az 1 hónap alatt 2 almát és pár szem mandarint ettem, mikor nagyon megkívántam. Nekem nem jó a gyümölcs, nagyon éhes leszek utána. Imádom, de most kerültem. (Ezért sem tudok nyáron diétázni, mert a dinnye nekem, mint másnak a csoki!;))

🔺 Sok fehérjét ettem, minden félét, hogy ne veszítsek izmot. Edzés után már csak fehérjét iszok vagy eszek. 

🔺 Nagyon figyeltem, hogy napi 2-3l mentes vizet megigyam, a leves, kávé, stb mellett.

🔺 Mozgást tudjátok, heti 8 edzés mindig megvan. De ha nem edző lennék, akkor azt mondom heti 3-4 mozgas elég. Nálam ez más, és én minden edzést csinálok az Edzőtársakkal.

🔺 Talán kétszer fordult elő, hogy nagyon kívántam a csokit, vettem ckmentes csokis kekszet, és abból ettem akkor pár szemet. Sok vízzel….😜

🔺 Biotech USA (nem reklám) van egy multivitamin one-a-day, belebotlottam, azt szedem minden nap egy szemet. Egy kis plusz vitamin a  c és d mellé.

Hirtelen ennyi jutott eszembe. Készítettem képet az első napon, tudod neked is mondtam, mert jól össze lehet hasonlítani. Én azt mondom alakul…még van egy kis dolgom!💪🏼


Ami még nagyon fontos (nekem) a mai napon…pontosan 9 éve kezdtem az Aerobik edzői sulit…életem egyik legjobb döntése volt!🤩

Megjegyzések

  1. Nono nagyon látványos és ismételten csak azt tudom mondani hogy példa értékű. Én is akarom és próbálom jól csinálni :-) Azt már látom hogy az étkezés a legfontosabb hogy az jó legyen azt hiszem tényleg ez a legnehezebb benne hogy jót együnk jó időben. Tanulok folyamatosan :-) Üdv.Judit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Judit!;)) Kitartunk, egymást erősítjük!💙

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény