7. hetünket kezdjük…👍🏻


Szalad az idő, igaz? Már a 7. hét. Nagyon örülök, hogy újra elkezdtem írni a blogot, nagy segítség nekem a diéta alatt és sokan írtok nekem, hogy nektek is!🧡

Ami nem sikerült egyedül hónapokig, az együtt sikerült…átugrani végre a 7-és számok országából a 6-osba. Lassan, de biztosan haladok és szerintem terv szerint sikerülni is fog november közepére elérnem a célomat.👍🏻

Na most akkor együnk egy kicsit…😆

Pár étel amit az elmúlt napokban ettem. Az egyik az én személyes nagy kedvencem, a töltött káposzta. Jázmin rizzsel, kenyér nélkül. Nyugodtan mehet rá tejföl is.


A másik, amit nagyon szeretünk az Ádus féle ham&eggs. Mi sonkával készítjük, hozzá sok zöldséget ettem vacsira. De ez tökéletes reggeli is!👍🏻


A szombati fotózás szuper volt. Gyönyörű képeket készített rólunk Kovács Zsuzsi (#studioartfoto) többen lehet ismeritek anno fogyókúra versenyek alatt sokszor ajánlott fel fotó készítést a nyerteseknek/nyertesekről. Minket (családot) szerintem már 10 éve fotózza!❤️ Ahogy lesznek képek, teszek fel!😉

Holnap kiteszek egy egész napos étrendet!👍🏻

Megjegyzések

  1. Szuper ügyes vagy:-) köszönöm az étel tippeket nagyon sokat segít. Nagyon igyekszem nekem most pont a 7 számmal kezdődő a cél :-)leginkább október 31-ig

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény