Ezek voltak a héten…


Legtöbbször azt kérdezitek, miket eszek, mennyit, mikor stb.

Én alapvetően azért most mennyiségre sem eszem sokat. Az elmúlt időszakban reggelire mindig zabkását ettem, azt kívántam. Tízórai ha úton vagyok és megéhezem, akkor fehérje szelet. Én szeretem a Dm-ben kapható fehérje szeleteket, elég jó értékeik vannak. Ebéd nekem fontos, hogy valamilyen formában főtt étel legyél. A héten volt pl. Rakott kel is (nem készült kép, anyukám hozta nekem, nagyon finom volt). De tegnap például ilyen egyszerű bazsalikomos csirke, vegyes saláta magokkal és basamati rizs.


Sokszor az ebed maradéka az uzsonnám, de egyik nap, mikor az ebédemben kevés volt a ch, edzés előtt uzsonnára, egy ch csökkentett kifliből készült szendvicset ettem. 


A vacsira már majdnem mindig ch mentes, fehérje, zöldség, sajtok. Gyümölcsöt most szinte egyáltalán nem eszek. Sok vizet iszok továbbra is. Hétvégén megint szülinapra megyünk, de ügyes leszek. Már csak pár kiló a célig!🙏🏻

A hétvégén készült képeket még nem kaptam meg, ahogy meglesznek, teszek fel, ahogy ígértem. Kellemes hétvégét nektek!❤️


Megjegyzések

  1. Szuper ügyes vagy köszi a bejegyzést. Ma reggel felpróbáltam egy ruhát ami nem feszült úgy mint korábban. Érdekes súlyra nem sokkal vagyok kevesebb mint akkor mégis szerintem a torna meg az 2- 3 kg mínusz már látszik. Ha eléred a célt ugye még itt maradsz :-) jó hétvégét puszi Judit

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény