5 hét…

Kedves mindenki aki eddig velem tartott… 5 hét múlva karácsony vagyis bő 5 hét múlva.🎄

Nekem biztosan nem ment volna a eddig nélkületek…remélem sokan sikert értetek el eddig és ez karácsonyig még inkább így lesz.

Én ezalatt az 5 hét alatt még 2 kg szeretnék  fogyni. Tudom nem nagy szám, de alapvetően higgyetek el mindig a vége a legnehezebb. 

Adám 40. szülinapi buliján természetesen ettem a tortából és a rendelt csodás kis falatokból is, de módjával. A súlyom nem tudom nőtt-e, meg sem mérem, úgy sem reális. Egy biztos☝🏻 már vasárnap nem ettem félre, tudjàtok nem hétfőn kell majd újra diétázni, hanem már másnap visszaállni.



Jövőhéten 6 edzést fogok tartani. Lesz benne minden: zsírégető, gerincTréning, step dance, tabata, Alakformáló, YOGA. Te mire tornázol jövőhéten? Holnap teszek fel egy edzés ajánló videót, jó?🙏🏻

Megjegyzések

  1. Boldog Szülinapot Ádámnak :-) Nagyon jól nézett ki a menü és a torta is ezt nem is lett volna szabad kihagyni. Jöhet a videó, kaja minden. Most belehúzok ebbe az 5 hétbe Én is hogy ne Karácsonykor törjön rám a "most aztán diétáznom kell" érzés. Kajám úgy ahogy jó és most már azért a heti 3-4 mozgás megvan Tegnap 40 perc alakformáló és bő 30 perc séta is :-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény