Hogy vagytok?💙

Próbálok minden nap érdekes/hasznos dolgokat megosztani veletek, sajnos sokszor másra nem marad időm!🙏🏻

Itt ez a szuper ősz ezzel a sok vacak vírussal, Níla többet van itthon, mint oviban, lányok is egyik köhécsel, másik köhécsel, mellette a rengeteg minden más is. De a diétát nagyjából tartom (nem minden nap van kedvem külön főzni magamnak) pedig mostanában őszintén szólva sokszor megettem volna azt a nagy doboz feketeerdő ízű milka szaloncukrot, amit Ádám hozott egyik nap haza…karácsonyra!🤔 Hol van még karácsony??? Addig ezerszer elfogy…így eldugtam, de persze nem vagyok lüke így tudom hova, ez itt a baj…de még erősebb vagyok, mint a szaloncukor!🤣

Szóval mióta átállítottuk az órát és ilyen rövidek a nappalok, hamar sötét van, elég kimerültnek érzem magam. Sajnos leszívja az embert a sok hír is, hogy lesz, mi lesz, mi történik körülöttünk, velünk. Nehéz így tervezni, előre gondolkodni. 

A súlyom, ha lassan is, de csökken. A cél ami ki volt tűzve Ádám szülinapjára már megvan, a következő cél Karácsonyra még ez a 2 kg. Hozzáteszem kb ilyen lassan is megy, hogy azt érzem 2 kg fog max. lemenni ezalatt a kb. 6 hét alatt. De megy és ez a lényeg. Már kevesebb vagyok, mint amennyivel Nílával állapotos lettem (első cél az volt)…66,8kg vagyok most!😊

Jelenleg heti 7 edzést tartok, nincsenek nagyon sokan így egyik szemem sír, másik nevet. Pár éve ilyenkor plusz órák kellettek annyian voltunk, imádtam. Most is nagyon hálás vagyok, hogy aki tud az jön, és aki nem annak pontosan tudom az okát. Talán a jelenlegi helyzetben nem is baj, hogy nem vagyunk egymás nyakában…csak egy edzőnek azért csak az a nagy öröm, ha az órája tele van.💛

Reméljük egyszer ha nem is minden olyan lesz mint régen, de élhető és normális!💙 Nekünk addig is kitartás!!!🤘🏻

Akik tartják bennem a lelket, azok a csodás családom. Legutóbb a nagyoknak volt egy gyönyörű táncfellépése (TÁNCLÁZADÁS) ahol elképesztőek voltak!❤️

Megjegyzések

  1. Szia! Kitartást nem egyszerű ez lépten nyomon ez a sok negatív dolog jön szembe mégis azt gondolom sokkal élhetőbb már ez az időszak mint tavasszal. Annak ellenére hogy megint mindenki beteg. Nagyon ügyes vagy hogy még így is kitartasz és az hogy ennyit tudtál fogyni le a kalappal. Nekem egy év alatt se sikerült de minden nap egy új kezdet. Tegnap megcsináltam a jogát amit küldtél háááát nem volt egyszerű először azt hittem Te vagy a képen :-) Ha picit is vigasztal folyamatosan követem és gondolom még jó sokan hogy s mint csinálod a dolgokat és próbálom követni a tanácsokat, étrendet, tornákat még úgy is hogy nem tudok ott lenni mert messze vagyok :-). szép napot Judit

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény