Muti mit eszel…

Tegnap egy isteni ebédet készítettem, és amilyen finom olyan egyszerű…

Rakott cukkini a’la Nono


Vettem egy közepes cukkinit, meghámoztam, ketté vágtam és a közepét kiszedtem. 20 dkg darált húst és egy kisebb hagymát megdinszteltem, adtam hozzá sót, borsot, fokhagymát és pirospaprikát. Ezzel töltöttem a cukkinit és a tetejére sajtot reszeltem. Összesen 30 perc alatt sült meg. Nekem nagyon ízlett. Egyszerű és nagyon!👍🏻 A húshoz bármilyen más zöldséget is lehet keverni!👍🏻

Hajrá csajok!!!👍🏻

Megjegyzések

  1. Finom lehet ki is próbálom. Én pulykamellet és édesburgonyát sütöttem tepsibe össze tetejére pici joghurt és sajt. Ezek az egybesült tepsis kaják a legjobbak.
    Jól nézel ki :-) 1 hónap és Karácsony :-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény