Nekem mi fér bele…

Sokan kérdezik…jelenleg mi ”fér bele” az étkezésembe?

Nehéz ezt így meghatározni, mert pl. azt nem mondhatom, hogy tisztán eszem. Nem csak csirkén, rizsen és salátákon. Amit kerülök, az a fehérlisztes dolgok és a cukor. 

Eleinte (diéta elején) kerültem a durumteszta és társait is. De tegnap ez volt az ebédem:


Vapiano Tk. fusili carbonara plusz csirkével és rákkal. Persze nem tudtam megenni mindet, de most a diéta vége fele már belefér. Fontos, hogy kapjon ilyen ételeket is a szervezet lassan, nehogy utána vissza jöjjenek a leadott kilók. 

Amire én alapvetően is mindig figyelek, hogy legyen a tányéron ch, fehérje és zsír. Itt van a carbonara (tejszínes) de legalább a plusz csirke és a rák miatt van benne fehérje is. Hozzáteszem kevesebb tésztát is eszik ilyenkor az ember, legalábbis én, mire oda jutok a fehérjével jól lakok. Tény a srác aki csinálta úgy nézett rám, mikor kértem, mintha két fejem nőtt volna.🤣

És ti hogy csináljátok?😊

Megvolt a heti edzés? Nekem tegnap dupla (Alakformáló és YOGA). Mozogjatok sokat!🙏🏻

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény