Mikulás…Mikulás…🎅🏻

 Hogy telt a hétvége?🎅🏻

Nekünk nagyszerűen…pénteken a The Magic étterembe vittük a nagyokat. Nagyon jó volt kicsit négyesben. Nagyon finomakat ettünk, beszélgettünk, nevettünk!🙏🏻 Szuper jó kis hely. Nem, nem salátát ettem, hanem hamburgert…méghozzá elvarázsolt fekete hamburgert. Annyit tettem, hogy levettem a tetejét, fele édesburgonyát ettem csak meg és ügyes voltam, mert nem ettem desszertet. Nem volt egyszerű mert ilyen finom gofrik voltak ám.




Tegnap járt nálunk a Mikulás is este…jól viselkedjünk ezért sok finomságot kaptunk tőle!❤️ Okosnak kell lenni most, mert Karácsonyig még ügyesnek kell lenni❗️ Nincs kifogás…még hátravan 1,5 kg…addig nincs megállás. Ráadásul tegnap éttermében ebédeltünk, ahol baconos csirke ettem, salátával. Essssss fel tudtam venni egy régi kedvenc ruhámat!🙏🏻


Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény