Boldog Újévet!!!🥳🥳🥳

Kicsit eltűntem tudom, de ez az időszak a családé!❤️ Csodálatos kis Karácsony után volt egy kis pihenés a tágabb családdal is!🙏🏻

Na de, folytatom a blogot és próbálok nektek továbbra is sok dolgokkal segíteni. Ígérem próbálok majd napi étkezésekhez is írni. 

Én az ünnepek alatt 1 kg-t híztam, ami szerintem rendben van. Mozogtam amikor időm engedte, odafigyeltem mennyit eszek és azt is hogy mit, de most több minden belefért azért. Ez egy tudatos kicsapongás volt, mikor ha nem most. Nem bántam meg. De mától minden a régi…figyelek de most már nem a fogyás számomra az első számú cél, hanem szeretnék kicsit formálódni még.☝🏻 Nekem ha lemegy ez az 1 kg, akkor súlyban már megvagyok. Nekem ez elég. Nem szeretnek vékony lenni, sokkal inkább formás. 

Te tettél újévi fogadalmat? Én inkább kértem…egy újra normális világot!🙏🏻🥂


Megjegyzések

  1. Boldog Újévet!! Kívánság leginkább egészség tekintetében:-)
    Fogadalom mint minden évben egészségesebbnek lenni, itt a szükséges dolgokat megtenni, többet mozogni, fogyni, több időt szánni családra, magamra. Ilyen kis általánosságok :-)
    Jó hogy visszajöttél :-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény