Egy finom saláta…

Imádom a salátát…lehet azért mert annyit eszek és mindenhez “is”, hogy már megszoktam, alap táplálék.🤩 Sok zöldséget csak nyersen vagyok hajlandó alapból megenni (répa, karalábé…). Tegnap grill sajt volt az ebéd, saláta és rizs!🙏🏻

❗️Közben kaptam egy kérdést de nem engedi hogy megválaszolja megjegyzésbe. Szóval medve grillsajtot vettem és nagyon finom lett. Azelőtt karavánt az gumis volt nem ízlett.


A legtöbb zöldségféle nagyszerű rostforrás, vízhajtó hatású, gazdag foszforban és káliumban. Egyetek sok sok zöldséget!!!

Megjegyzések

  1. guszta nagyon finom lehet így együtt. Esetleg megírnád grill sajtból milyet és mennyit lehet enni? Próbáltam korábban vagy rosszul sütöttem de olyan "nyikorgós" volt az enyém. Üdv Judit

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény