2010 február 13. - 8 hónapja nyomom :)))

És sajna nem szépen ünnepeljük, nagyon betegek vagyunk Amival:((

Neki: torokfájás, köhögés, nyügi szegénykém, orra folyik, nem tud aludni, ha szivom nekia nozit azért sír, ha nem azért m nem kap levegőt.
Én nyelni nem tudok annyira fája torkom, fülem, hátam, lábaim. De inkább én legyek beteg, mint Ő:(

Ádus persze ma melózik este 10-ig...de ez így szokott lenni, ágyneműhúzással kezdtem (Ama reggelije landolt rajta a kakaó után:(, szegénykém:(, mosása, húzása, Őt elláttam, gyógyik, vitmainok, magamat, most lefeketettem, fél órát altattam...szval, kemény.

Mai tornám: életben maradni!:)

Kajcim: eddig 1 májkrémes zsemle. Ebédre Anya hus husit, krumplival.

Örülök h fanatikus voltam és letornáztam a 5-öt H-P-ig, így most tudom kúrálódni:)

Mit mozogtam:
H: RR 09 comb 20p, 10 perc a has részből
K: RR 09 popsi 209, has rész a 40 p-ből
Sz: RR INEP 20p talaj, Kismama 1 trim 20p
Cs: INEP 20 p talaj
P: INEP 20p. állva, talaj részből csípő és has

Összesen a héten 2,5 óra mozgás :) Koncentráltan a comb, fenék és has-ra!

Ja és 66 kg voltam reggel, vagyis 1 hónap alatt lement 3 kg, heti 5 mozgással és kajcira odafigyeléssel. :D

Összesen: 8 hónap alatt 32 kg! :)))))

Megyek pihizni!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény