Tisztítókúra a'la Nonó 1 nap!

Eddig egész jó, bár ahogy sejtettem már most kicsit alakult a molakula, mint ahogy tegnap terveztem.

Szval eddig:
Felkelés: 2 dl víz, 1 dl kávé (csöpp tejjel)
Reggeli: 2 dl 100% narancslé, 3 db teljes kiörlésű pirítós (lemértem: 5 dkg, nagyon pici kenyerek)
Tízórai: 2 dl 100% narancslé, 2 dl víz
Torna: AÖM 1 talaj 20 perc, 2 dl víz

Eddig ennyike:)

Folyadékkal jól állok. Eddig 1,5 litert ittam meg :)



Annyit "csaltam" hogy ennem kellett pirítóst reggelire, mert annyira éhes voltam. De most szuperül vagyok. Délben fogok ebédelni. Terv:
Ebéd: 1 banán, 4 pirítós, 2 dl víz

Jól esik a tisztító nap...érzem hogy a sok folyadék mos ki...sokat pisilek is:D

Torna is megvolt mára :D Délután sétálunk és kint leszünk Amival:)

Ja, reggel a popcorn és a sütike ellenére 65 kg voltam:) Legközelebb majd szerdán reggel mérek:)

Tény tegnap este már nem ettem, készültem a mai napra, 5 kor ettem utoljára:)



Ja és Ádus is persze nyomja velem, Ő eddig:

F: 2 dl víz

R: 4 pirítós, 2 dl 100%-os narancslé:)


Szép napot!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény