Az első fogyi nap zárása...

Ahogy olvasom a forumon, a Lányok nagyon kemények, nyomják a tornát, tartják a diétát...nagyon ügyesek, büszke vagyok rájuk!!!:)))



Mai kajcim:
F: tejeskávé
R: fél N1 pita, 1 sz. sonka, 2 kis retek
T: 1 db müzliszelet
E: húsleves, pici tésztával
U: nagyon éhes voltam, 7 dkg lenmagos kenyér, 2 sz. sonka, 1 kávé
V: saláta, pár szem eper, később egy N1 vaníliás punding



Torna:
Add Önmagad talaj 20p., bár Ama rajtam mászott végig, azért jól esett.

Holnap este 1 óra cardio dance.:))) Már várom nagyon...szeretem!:))



HAJRÁ TOVÁBB CSAJOK, MENNI FOG EZ, TUDOM, KITARTUNK A VÉGSŐKIG!:D

Megjegyzések

  1. Na én ezzel az add önmagad tornával gyilkoltam le a combom 4 napra. Majd belejövök.

    VálaszTörlés
  2. Szia, Bizony kemény....de minnél gyakrabban csinálod,a nnál jobb lesz...a hatás is és az eredmény is:))

    puszillak

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény