Csodaszép napot!:)))

Isteni idő van, ma is szokás szerint, reggel megcsináltam mindent bent, rend rakás, fürdő és konyha takarítás, most tornáztam és sütöttem, hogy Ama alszik. Felkel a Hercegnő ebéd, aztán megyünk ki, irány bicajozni, fagyizni, játszóterezni:)))

Amiről írni szeretnék:
Az egyik, hogy köszönöm a cikkeket, szerintem ezek tényleg nagyon hasznosak, hisz ezzel sokat segítünk másoknak. Valaki mindig magára ismer az írásokból és észbe kap, basszus ez nekem is sikerülhet. Kicsit színesebbé tettéket ezzel a blogot és ezt köszönöm nektek. Nem utolsó sorban pedig büszke vagyok nagyon rátok!:))

Másik, hogy köszönöm a dicséreteket és már nem is szeretnék többet fogyni. Nekem ez így tetszik, jól érzem magam, olyan ruhákat hordok, amilyenre mindig vágytam. Boldog vagyok, egészséges és úgy érzem fitt is.:))) Ezt szeretném megtartani!!!:)) És a második babát innen elkezdeni, és ha fel is jön pár kg, ide visszaérkezni!:)))

Harmadik dolog, hogy most jött el az az idő, hogy elmondjam azoknak, akik az elején bántottak, azzal hogy Duci tréning? Azzal semmire nem mész, az bárkinek megy, nem ér semmit, nevetséges! Akkor megjegyzem, hogy ma is Duci tréning 2-re (Fannis) tornáztam. Ez a Duci főleg comb és fenékre dolgozik. Én, heti 6 szor mozgok, 2 cardió, és a többi főleg kemény, koncentrált erősítés , és mégis megizzadtam a Duci alatt, érzem hova dolgoztam és egyáltalán nem volt egyszerű. Mindezt 35 kg leadása után és azt hiszem mondhatom, nem rossz kondival. Ezt a tornát túlsúlyosoknak ajánlják...én nem érzem magam már annak és mégis megéreztem.

Bárkit, akit kinevetnek, mert Ducira tornázik, mondja meg nyugodtan, végig lehet tornázni, de normálisan, belegugolva, belefordítva a csípőt, kiemelve a lábat...és után mondjon már véleményt bárki is bármiről.

Lányok, akik fogyiztok, azt ajánlom, heti 3 torna legyen meg. Ha heti 1 Duci 3 (bácsi), 1 Aerobzóna és 1 Duci 2 (Fanni) megcsinálsz, és tartod az 1200-13000 kcal (nem kevesebbet, nem többet) az isten sem ment meg tőle, hogy lefogyj!

És ha már kevés a Duci, jöhet a Kickbox és a Réka:) Az én tapasztalatom, változatos edzés kell, mikor csak Rékáztam, már nem volt elég, nem mozgatott meg eléggé, már nagyon megszokottak voltak a mozdulatok..stb. Most hogy volt heti 2 cardió, volt B.A, volt RR és Norbi Duci 2 is a héten, érzem rendesen h tornáztam!:))))

Mindent bele csajok, higgyetek magatokban, higgyetek abban amit csináltok, mert jól csináljátok, és ez az is meglátja, aki nem hiszi el. És utána meg már csak az irigység fog szólni belőle. Dehát az meg neked bók, nem igaz?:)))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény