Egy ötlet.... ha a többségnek tetszik, megvalósítjuk!

Az jutott eszembe, ha többen vannak esetleg akik szeretnek írni (mint én is:), akkor lehetne, mondjuk a jövőhéttől egy olyat csinálni, hogy írtok magatokról pár mondatot, akár egy egész cikket.

"Így fogyok Én...!"

Elmesétiek, hogy hogy teltek eddig és telnek most a NAGY NYÁRI ÁTVÁLTOZÁS alatt a napjaitok. Hogy megy a fogyás, élvezettel csináljátok, vagy nagyon nehéz. Persze ez nem 1 hét után dől el, de le lehet írni, mit érezel, mit szeretnél elérni, hogy miért szeretnél lefogyni??? Stb, stb....Természetesen az itteni "ál"néven, kép nélkül!

Én szeretek írni, szerettem ezt is kiírni magamból, sokan mondják magukra ismernek az írásaimból...és segít nekik belevágni. Én mindig azt mondtam: ha már 1 ember boldog, egészséges, fitt lesz általam, boldog leszek:))))

Annyi rosszaakaró van, annyi visszahúzó erő, nekem is hányszor mondták, nem fogysz te le soha...és mégis lefogytam. Most is kapok ám maileket, nagyképű vagyok, magam hirdetem, a végére senki nem marad? érdekel a véleménye....nem! Mert tudom, hogy mit fogok elérni veletek, mire vagyunk képesek együtt. Hogy mindannyian le fogtok fogyni!!!

Igenis hegyeket fogunk megmozgatni, nem érdekel senki véleménye, nekem ez fontos. Mert tudom, mikor nekem nehéz volt, akkor mennyire fontos volt egy-egy külsős ember segítsége, bíztatása, véleménye!!!

Egy szó mint száz, segítsünk egymásnak. Higyjük el és hitessük el mindenkivel, bármennyire is mély a gödör, kimászunk belőle, mert nagyon ERŐSEK VAGYUNK és Bombanők leszünk!:))


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény