Ez már nem is tavasz...hanem nyár!:)

Isteni idő van. Kint voltunk reggel, és élmény volt sétálni:)))) Pont azon nevettem egyik nap, mindig időjárás jelentéssel kezdek.:)) Lassan nem is életmód blog hanem napi időjárás jelentés blog lesz itt, kérem szépen!:)



Ma eddig rossz voltam...reggelire a Pékségben vettem magamnak finom sonkás sajtos párnát (ekkora mint két zsemle) isteni volt, most tízóraira megettem egy (még forró) barackos muffint.:) /Most sikerült a muffinom, finom lett nem úgy, mint legutóbb!/ És ebédre rántott husi lesz, maradt tegnap. Úgyhogy ma délután és este már nagyon lightosra kell vennem a dolgokat!

Ma mérésem eredménye: 64,5 kg:) Nagyszerű!!!:)))



Most torna helyett, mivel megyek ma is cardióra, sütöttem, tergettem és vasaltam. Most végeztem, nemsokára kel Ama és megyünk Vendégségbe! :)))

Holnap lehet nekünk lesznek Vendégeink, úgyhogy holnap is sütök valamit. :) És holnap főznöm is kell, méghozzá az első töltött kápimat fogom elkészíteni!:)



Csodaszép napot!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény