Hétvége....!:)

Nekem már a péntek hétvége...mikor dolgoztam akkor is, pénteken szivesen mentem melózni is, mert tudtam estétől már hétvége...!:))) Mondjuk különben is szivesen mentem, szerettem a munkámat!:D

Marketinges voltam, igazi Nonós meló, magam lehettem, szerették a nagy számat, az őszinteségemet....de ott reggel 9-től este 6 ig nyomtam, volt, hogy este 7-ig, gyerek mellett már nem müködik. Vagyis müködni müködik, de én nem szeretném. Persze, nem mindig kívánság műsor ez, de remélem azért lesznek lehetőségeim!:) Vagy itt más munkabeoszásban, vagy esetleg máshol!


Reggel 64 kg voltam...nem csoda a tegnapi cardió után!:)))) Bár tegnap ettem muffint és brownie-t is!!! Viszont este mondta Apa hoz bármit a mekiből és cézár salit kértem...ez nálam nagy szó!:)))



Ma nem tornázok! Tudom ezt ritkán halljátok tőlem. A héten lenyomtam 2 RR és 2 cardiót. Nincs izomlázam, hanem izomfáradtságom van...konkréten alig tudok menni, de mégsem izomláz. Azt mondta nekem egyszer valaki, azt hiszem Zsooo, hogy attól h 1-1 napot kihagyok, még nem lusta vagyok, egyszerűen van hogy a test nem kívánja, elfáradt. Most ezt érzem. Aztán lehet délutánra ez megváltozik, de most pihenésre vágyom!:)

Bár, ha azt veszem, mozgás megvolt, enyémek voltak a gyerekek (Ama és Dávid) 10 ig, voltunk játszó téren, és sétálni, boltba és Pékségbe:)))



Büszke vagyok magamra, gondolkoztam, hogy tízóraira mit egyek? Mákos kalácsot, vagy jó reggelt kekszet...kekszet ettem...de jól is esett!:)

Reggelim 1 virsli volt, negyed zsemle, többit Ama mgette. :))) Ebédem nem lesz light, üres gombóc lesz....Anyósom specialitása, sima gombóc tészta, hirtelen olajba pirítva....mindig kapunk tésztát, van fagyasztva, ilyenkor kiolvad és sütjük....kcal bomba, de nagyon finom!:D Bár már töltött kápi lett volna, de végül máshogy alakult a nap...nem baj, hétvégre lesz káposzta!:D

CSODASZÉP NAPOT NEKTEK!



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény