Megkezdődött az 5. nap!

Lassan vége a hétnek....vasárnap reggel, vagy aki úgy kezdte, hétfőn reggel mérlegelés...kíváncsi vagyok Lányok, de sztem mindenki büszke lesz magára. Mert, a kg nem jelent semmit, van aki még csak tisztult, de sok benne a víz, stb....érdemleges eredmény és látható, majd kb 1 hónap múlva...kitartás és mindent bele!!!:)

Ha felkelt Ama, megyünk a Dédi Mamit köszönteni, aki 80 éves lett! A Nagypapám, Ami dédi papija, 83 éves...külön háztartást vezetnek, papa még autót vezet....boldogok, szerelmesek....csodálatosak!!!:))))

Mai torna: Rubint Réka road show Diósd!:)))))) Alig várjuk, Ritussal megyünk:)))) Biztos szuper lesz!:)))))))

Ma eddig 7 dkg, 2 sz lenmagos kenyeret ettem, mákrémmel és füstölt mozarellával...:) Tízórai 1 Brownie lesz...:) Ebéd tegnapi rizseshús, maradt egy kis adag:)

Tegnap volt egy kis vitám a szüleimmel, azért mesélem el, mert tanulságos:
Mindig volt rajtam mint fogni, mozgás is hébe-hóba tinédzser koromban kicsit komolyabban a karate, de semmi különös. Aztán szülés után 98 kg ők is azt mondták, ez most sok egy kicsit, de azt külön jelzem, soha nem szidtak, vagy bántottak, nálunk ez nem szokás!!!

Aztán fogyni kezdtem...mióta 70 alatt vagyok, féltenek, mostanra már haragszanak rám. Miért: Túlzásba viszem, minden plusz időm és energiám ez köti le, sok mozgás, étrendek, hogy szerintük beteg leszek.

Tény, sokat fogytam és érthető, hogy féltenek. De nem is ez a "gond"! nekik az a fura, hogy kenyér helyett én már abonettet eszek vacsira, hogy 3 gombóc fagyi helyett egyet, hogy heti 6 szor mozgok...és miért fura? Mert nem ilyen voltam, nekik is hozzá kell szokniuk ehhez.

Mi egy teljesen normális, átlag magyar család vagyunk, kevés sport, magyaros kaják...de hiszem, hogy ha te tudatosan csinálsz valamit, hiszel magadban, egészségesnek érzed magad (az is vagyok labor is mutatja) akkor igenis jól csinálsz valamit, még ha az már nem a régen megszokott, vagy mint ahogy régen csináltad.

Higgy magadban...hallgasd meg a családodat, lehet nem tudod Őket meggyőzni. De ne engedd, hogy eltántorítsanak, sportolj amennyi jól esik, egyél ami jól esik. Okosan!! Ne felelőtlenül, de mutasd meg, így is lehet éni!:)

!!! Fontos, most nem arról beszéltem, ha valaki 80 kg-ról 45 kg-ra fogy...az már nem biztos, hogy egészséges egy felnőtt embernél...akkor kell a család segítségét kérni és orvoshoz menni!!!

Rubint Réka mondta, én leírom, még ha van akinek ez szúrja is a szemét, h tőle idézek:
" Légy Önmagad, Add Önmagad...egy nőnek nagyon fontos, hogy mindig Önmaga legyen, az aki lenni akar, az aki lenni szeretne. A kemény munkának megvan az eredménye. Ne add fel soha!"

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény