Közeleg a Fogyi tali, már csak 3 nap.:))

MÁR NAGYON VÁROM, ÉS EGYRE TÖBBEN VAGYUNK.:)))) ÉLJEN ÉLJEN!!!!!:)))



Hát tegnap kicsit rápörögtem a tornára. Reggel Tatarek: 10p. has és fenék, majd Keri Lányommal, mögöttem Amival 1,5 óra bicaj és este 1 óra cardió....hogy is mondjam: OLYAN IZOMLÁZAM VAN, MINT MÁR RÉGEN!:))

De ez főként a Tatrek miatt van!:) Mert a tegnapi tornában volt egy olyan rész, hogy terpeszben állsz és hajolgatsz jobbra és balra, a kezded pedig kitárod és nyújtózkodsz, vagyis mintha repülőset játszanék Amival:)))) Na ettől, ma nem tudok lehajolni!:)) De mondta is, hogy fájni fog. Végülis Ő előre szólt!:)

Ezért ma is Rezsővel tornáztam: 10p. comb-fenék és 10p. has-mell. Ez a csávó szuper, a 10 p. comb-fenék program világbajnok! és a szövege: "Fáj? nem baj, szidj nyugodtan, hogy hülye kopasz. De nézed mellettem az ovis (fiatal lány) és a vén kecske is bírja! Nagy arc!:))

Szóval, lehet már a Réka tornákat megszokta a testem, és most ez a Rezső máshogy dolgoztat meg. Maja köszönöm, hogy küldted a linket, Ritus neked, hogy kiírtad...mindenkinek ajánlom.:))

Tegnap cardión úgy izzadtam, hogy még miután hazajöttem zuhany után is izzadtam. A Fogyi gatyámra venni szoktam egy tréninget, az is olyan volt mintha bepisiltem volna. Közben iszom a Norbi 1 Sport italt, amiben van L-karnitin, lehet attól izzadok még pluszban. :)

Eredménye a tegnapi napnak tehát: Izomláz, viszont jó közérzet és mínusz 1 kg.-:)))

A mínusz 1 kg nem volt terveben, dehát ez jön megy...Jól érzem magam! :D

Ja, és cardió után remegtem, olyan éhes voltam...de este 10 kor, mit egyek? Egy biztos, ilyenkor enni kell, mert különben aludni sem tudsz, stb...2 abonett, rá májkrém és fél-fél sz füstölt sajt...annyira jól esett nekem. Enni mindig kell és lehet is, ez nem idő függvénye, csak az nem mindegy mit eszel!:)

Ama felkelt, ebédelünk és irány bicajozni és játszótérre.:))

Alig várom a szombatot, jön Nikikém hozzám, aztán megyünk fogyi talira!:))

Csodaszép napot!!!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény