Ami beteg...

...én pedig ilyenkor teljesen oda vagyok. Köhög, nyűgős. 4 foga jön egyszerre, meleg is van...szívem megszakad érte!:(((

Szeretlek nagyon Csibém, gyógyulj meg hamar!!!



TÁBLA NEM FRISSÜLT TEGNAP ESTE, MA ÁDUS ESTE MEGNÉZNI MIÉRT NEM...A BEJEGYZÉSBEN ELVILEG JÓ ADATOK SZEREPELNEK!!!

Ma alig ettem...olyan meleg van, nem is kíván az ember semmit (eddig reggel: fél sajtos perecet (3 falat), tízóraira: 1 barackot és egy fél körtét ettem) ebédre is roston husit csináltam, vegyes salival. Ma már vasaltam, mostam, teregettem, hasizmoztam! Mindezt amikor Ama aludt. Most megint pihen!:(

Este nem megyek cardióra, nem hagyom itthon Kiscsibét, úgyhogy este még tornázok egyet itthon! Mit, még nem tudom...!

Csodaszép napot nektek! :D

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény