Csodálatos idő van ma!:)

Amicivel már voltunk sétálni, Zöldségesnél, Péknél!:))) Szerintem ha felkel is szaladunk a kertbe!:)

Én már kész vagyok a vasalással, mosással, még teregetnem kell és ebédre a lecsót összedobni, de az negyed óra!:)

Amíg Ama alszik, nem kell tornáznom, mert este spinning, így pedikűrözni fogok...megyek is lassan!:)

Imádom a lecsót, nagyon finom lesz, kis tojással, virslivel...ha gondoljátok leírom a recit, én hogy csinálom. Régen utáltam a lecsót, most az egyik kedvenc kajám!:))

Szóval ma spinning...nagyon várom már, jól fog esni biztos. Teljes kikapcsolódás!:))) Megyünk még szombaton is!:)...és akkor jön Edit is velünk, de jó!!:D

Csodaszép napot!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény