Csodaszép napot...

A buta eső ellenére is, de elvileg holnaptól javul ez a fránya idő. Nem elég, hogy betegeskedünk még friss levegőt sem tudunk szívni...de azért legyen szép a napunk!!:))

MAI RÉKA ALAKREFORM TORNA ELMARAD! Vagyis csak nekem, mert nem hagyom itthon Amit. Ahhoz, hogy beérjek és jó helyem legyen, el kellett volna indulnunk olyan f5-5 között...De Amici nagyon anyás, és egyrészt nem akartam megsiratni, így is szenved eléggé, mert Apától sem várhatom el, hogy 2 órán keresztül vigasztalja, szívja az orrát...meg Pici még Ama és Anya csak egy van!! Nekem pedig Ő/ők a legfontosabbak!:D

De Amit 7 kor leteszem aludni és 8-ra irány Ritussal spinningelni!!! Mert ha már alszik, mindegy neki ki vigyáz rá, hisz reggelig nyomja!:) Tehát a mai edzés: 60 perc spinning!:)))




Ezúton kérek bocsánatot Edittől és Diától, hogy nem tudtok elmenni ma!!!!:(

Eddig meg sem álltam, mostam, teregettem, ruhát pakoltam, főztem, szekrényekben rendet tettem. Amicivel játszottam, konyhát takarítottam, még a vasalás hátra van! És amíg Ama nem kel fel, addig kis hasazás!!!

Az ebéd sárgaborsó főzelék...annyira finom lett, mint még soha, de jót fogunk enni belőle!:)))

Azt nézegettem, hogy ma spinning, holnap Rékával combozok (2008)+has 40 perc, csütörtökön Aerodance órára megyünk 60 perc, pénteken Réka (2008) fenék+has 40 perc, szombaton spinningre megyünk 60 perc, vasárnap pihi. Így egy nap erősítés, 1 nap cardió. Ezt nézegettem, hogy ezt most jól esne. Meglátjuk!:)

Ma végre már nem vagyok éhes. Reggel ettem Amival virslit, fél zsemlével és majd ha felkel ebédelünk. Délutánra van még dinnyém, vacsi pedig asszem kefir lesz...!

Reggel a félig meddig gyüminapnak az eredménye fél kg mínusz lett...vagyis 62.5 kg voltam...szuper.:) 62-63 maradjon és én boldog vagyok!:)))

Nagy igazságot mondott a Réka, a tükör és a ruha legyen a "mérlegünk" igaza van, le kell szoktatnom magam a mérlegről. Egyébként a legújabb farmerem pont jó...vagyis ha híznék 1-2 kg az megmutatná...meg kéne próbálnom ezt a módszert tartani!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény