Ez az időjárás....

..borzalom! Vagy megsülsz, vagy megfagysz....szörnyű!:(

Ma nagyon ügyes voltam, eddig mostam, teregettem, porszívóztam, felmostam és megfőztem. Az ebéd friss borsóból, leveske (természetesen keményítővel rántva...olyan szép színe lett, kis p.paprikával meg szoktam bolondítani a keményítős vizet) és mákos piskóta.

Roxa félét szerettem volna, de a mikron marhára nem tudom, hogy állítom be a Wattot, így maradt a sütő és akkor már a megszokott 4 tojásos Nonó light piskótámat csináltam, 4 dkg mákkal megbolondítva!:) Így lett egy szelet mákos piskótám 94,3 kcal, ami több mint a Roxa féle, de sebaj!:) Apa kap rá meggy darabos lekvárt is!:) Képet és receptet teszek ma este a Desszert rovatba!:)

Ma megyünk cardióra...még elválik melyikre. Ritustól függ, hogy Jani féle, vagy Czető féle! De a lényeg, hogy megyünk, holnap pedig Kondi Alak torna, ami megkérdeztem fenék, comb és has!:) Szuper!:)) És mivel oda meg vissza vagyunk a spinningtől (halál izomlázam van!:)) így megyünk szombat reggel is 8-ra!:)

Tegnap este olyan éhes voltam spinning után, mint már nagyon régen, de nem ettem!!!:)) Este 10 kor már nem akartam. Na de reggel is korgó gyomorral ébredtem, be is pótoltam, 2 sz rozskenyér, 2 sz sonka, paradicsom, kocka sajt és fél vaníliás csiga...jól laktam!:)))

Illetve, mikor elmentem spinningre mértem 63 kg voltam, mikor hazaért 62, reggel 61...tudom ez csak víz...de tény, nem egy rossz ketyere!!!!:))

Mára kész vagyok mindennel, felkel Ama ebédelünk. De sajnos be vagyunk zárva egész nap. :( Délután jön Anyósom!

Szép napot nektek!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény