Gyümölcsnap!:)

Eddig jól bírom, hogy meddig az kérdéses!

Nem fogom magam főbe lőni, ha nem fogom bírni, hisz ehhez is kell egy lelkiállapot, egy kipihentség, egy olyan nap, amikor megy a gyüminap!

Én éjjel kb 2 órát aludtam, mert sajnos Ama nem volt, nincs jól...folyik az orra és hiába szívom neki, nem jön semmi, de levegőt nem kap. Egész éjjel sírt szegénykém, mert nem tudott aludni!:((( Úgy sajnálom. Attól félek allergia, ugyan azok a tünetek mint nekem...de a foga is jön szerintem, mert nem engedi hogy belenézzek a kis szájába!:(

Ma eddig:
R: 5 szem eper, 1 szelet ananász (ennyi maradt:) és 1 közepes banán
T: dinnye

A gyümilevest reggel 6 kor már főztem...ugyanis f6 kor keltünk...hűl, szerintem pont jó lesz ebédre!:)

Azért hazudnék, ha azt mondnám, hogy nem hiányzik a reggelim...nagyon. De néha kell ilyen nap is!:)

Torna: RR INEP 20 perc talaj, de szerintem csak este, most lepihenek egy kicsit! Holnap Pedig Alakreform Rékával Pesten!:) És a csajokkal!:))) De jóóóóó lesz!

Csodaszép estét!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény