Henimani írása! :) Ilyen is van....

Az én cikkem az én életem:

Sokan vannak, akik nem ismernek ezért kicsit bemutatkoznék, talán akkor jobban érthető néhány dolog velem kapcsolatban. 28 éves két gyermekes anyuka vagyok, van egy 2 és fél éves kis lányom és egy 4 hónapos kisfiam. Gyerek korom óta súly problémákkal küzdöttem, nem tudok egy olyan esettet mondani mikor nem voltam túlsúlyos. Édesanyám megpróbált mindent bevetni, hogy lefogyasszon gyermekként, amit én akkor megtorlásnak éreztem és utáltam érte. Talpra esettségemnek köszönhetően nem éheztem, mert hajcsatotokat készítettem és árultam az iskolában, hogy utána az iskola büféjében jól lakhassak. Aztán elvittek dietetikushoz is ahol testzsírt mértek, ami, mintha ha harapófogóval összefognák a hasadon a zsírt, ha éltetek már ennél megalázóbbat gyerek fejjel akkor ez az.

Kamaszodtam és elkezdtek érdekeli a pasik, mindig a középpontban voltam, mert szeretek a barátaim lenni, szerettek velem beszélgetni és sorban az összes fiú barátom a legjobb barátnőmbe volt szerelmes, aki persze szuper modell alkattal volt megáldva . Na ezek után próbálkoztam magamtól, le fogyni, mert meg akartam mutatni az egész világnak milyen jól is tudok kinézni. Amit elég nehéz volt elképzelni, mert sose voltam vékony, soha nem tudtam ebbe a szerep körbe bele élni magam. Nekem mindig a farmer és a póló volt és a bő pulcsik a legjobb barátaim, nyáron szenvedtem, mert kidörzsölődőt a combom, egyszóval nem tudtam átérezni milyen is lehet, ha valaki oda megy a szekrényhez és kiveszi a legfelső pólót nadrágot, szoknyát és jó áll neki.

Nekem még a mai napig nehéz kitalálni mit vegyek fel, de az idő folyamán rájöttem, azért mert egyikben sem érzem jól magam. Főiskolán szerelmes lettem, de éreztem nem ő a lovagom, mert mindig egy kockás hasú jóképű fiúra vágytam, csak egy baj volt aki ilyen volt mind cica babával akart járni és nem velem, még ha lehengerlő volt a stílusom akkor sem. Nem adtam fel, mert azt akartam, hogy magamért szeressenek ne a testemért. Az első komolyabb kapcsolatomnak sose voltam megfelelő, hozzá teszem külsőleg ő sem nekem. Akár hogy is tagadjuk, de azért az emberben még is elő jön a meglátni és szeretni vagy nem szeretni érzés a másik külseje miatt. Kapu technika, mert az ember anélkül, hogy ismerne valakit bár mennyire is nem szeretne, de egy képet alkot a másikról.

Szerelmes lettem, de a fiúnak sosem voltam elég jó, ezért nem magamnak ami a legfontosabb ebben a mondatban, hanem neki akartam megfelelni. Ami ma már tudom nagy butaság volt. Nulla étkezéssel lefogytam 85kg 70 kg 4 hónap alatt. Nagyon tetszettem magamnak, mert végre felvehettem a szoknyát és megfordultak utánam, hozzáteszem hőn szerelmemnek ekkor sem voltam megfelelő. Én nagyon jól éreztem magamat, na nem sokáig tartott, szüleim 30 együtt töltött év után, szét mentek, apám elköltözött és egy családi harc ment megy a családon belül. Én sajnos olyan vagyok, ha lelkemben vihar dúl eszek és eszek. A szép álomból a valóságban ébredtem 90 kg-an . Az akkori páromat, akinek sose tetszettem, nem lett érdekes, hogy nézzek ki mikor megérezhette elveszíthet. Nem tudtam tovább vele élni, mert mindig rá kellett jönnöm, hogy mellettem más lányoknál próbál szerencsét. Ami számomra nagyon megalázó volt.

Interneten édesanyámnak pár kerestem, hogy felvidítsam, és unalmamban megnéztem a saját kor osztályomat. 5 fiú azonosítóját írtam fel, de nem írtam nekik rögtön. Persze mind kockás hasú jó képű volt, akikről mindig álmodtam. Egyszer egy reggel úgy ébredtem írok, mi bajom lehet, az 5 fiúból 2 volt aki szóba állt velem, be valóm őszintén egyre sem számítottam. A 2-ből egy volt akivel egy hét levelezés után egy örökké való kapcsolatom lett ő ugyan is a férjem. Aki jó képű és ács szakmája lévén mindig is izmos sportos alakja volt. Őt nem érdekelte , hogy nézek ki így szeretett szeret a mai napig. Lányommal véletlenül lettem terhes, és így is mentem férjhez, sokak megbotránkozására. Megígértem magamnak és a páromnak, hogy lefogyok amint vége a szoptatásnak. Mivel a bátyám és köztem 6 év van és sose voltunk jó testvérek a nagy kor különbség miatt így, úgy döntöttem nekem a második gyerek csak is kiskor különbséggel született , hátha ők jó tesók lesznek. Minden ember a gyerekében valahol magát akarja megvalósítani ami neki nem sikerült, vagy nem kapott meg a szüleitől. Ezért nem is igazán foglalkoztam azzal, hogy nem fogyok.

97kilosan kezdtem mind két terhességemet lányommal 11 kg fiammal 8-at szedtem fel, szülés után már az első hónapban a 97- 99 tartományokban mozogtam. Mozogom sajnos a mai napig. Életem eddigi szakaszáig, mindent kipróbáltam ami ésszerű, 90 napos diéta, test kontroll, vér csoport diéta. Porok, gyógyszerek híve sose voltam. Egyik reggeli fiam etetése után, kis családom aludt gondoltam kutakodok a neten, hogy milyen módszerrel is szabaduljak meg kilóktól. Nono oldalára ekkor bukkantam, nagyon lelkes lettem és más naptól bele is vágtam. 1400kcal-nál nem ettem többet, és az első hónapban 5kg le is ment rólam. Úgy éreztem ez az a módszer,amitől tuti lefogyok. Nem voltam ideges ingerlékeny, ami hálás dolog volt egy családos embernek. Minden nap főznöm kell a lányom és férjemnek, ezért könnyű volt, mert csak kiválogattam mit eszek, ami belefér kalóriában.

Egyik este láttam verseny indult gondoltam feliratkozom én is, Nono tanácsára szigorúan 1200kcal és 150ch lehetett egy nap enni. 6 hét alatt 1,5kg-tól szabadultam meg napi 20 perces mozgás mellett. Ami minden kedvem és lelkesedésemet elvette. Saját kudarcomnak éltem meg, hogy nekem lefogyni sem sikerül, mikor rengeteg példát láttok akiknek igen Nono, Ritus, Ti. Nem akartam akarom feladni, most már van képem, milyen is voltam 70 kg-an. Éreztem tudtam, hogy a hiba az én készülékemben van, mert ennyi megfeszítés mellett kellene eredménynek lennie. Bejelentkeztem 2 hete egy dietetikushoz, tegnap voltam nála. Addig a 2 hét alatt kutattam mi lehet a bajom.

Magamtól megfejtettem, hogy szülés előtt tudtam még fogyni, de utána már nem.Terhességemhez is kellett gyógyszert szednem, hogy ne vetéljek el. Lányommal nem indult be a szülés ami miatt császár lett, fiammal beindult, de császár után császár jön. Szoptatni 2 hónap után egyiket sem tudtam, és ezek a dolgok, amiket leírok mind mind hormon felelős. Összeállt a kép belőlem hiányzik a pasi hormon, a túl sok ösztrogén hatására bár milyen bevitt ételt nem energiává alakítja szervezetem hanem zsírként raktározza. Bázist épít magának csak tudnám miért az én szervezetemet választotta. Pozítiv gondolkodás nem sokára bázist robbantok :)

Az orvos nagyon meglepődött, hogy magamtól olyan dologra jöttem rá, amire eddig a páciensei közül egyik sem. Ő szerinte a pajzsmirigyemmel is és túl sok inzulin termeléssel is bajom lehet. Hormon vérvételre kell mennem aminek az eredménye 4-5 hét. Addig az ő tanácsára nem fogyózhatok, mert ne nőjek nagyobbra, csak mozogjak heti 3-szor és az eredmények tükrében elmondja, hogyan tovább.

Hiába az akarat és kitartás, ha mind ez kevésnek minősül, mint fentebb említettem a hiba a készülékben van, csak már a gyártásnál történt valami. Amit mindig is éreztem, de nem sokára ki is derül mi okozza. Kedves csapat társaim, aki úgy érzi írásom segített valamit annak örülök és neked nektek is az az érzésed merül fel, hogy 100%-os teljesítés után egy helyben toporogsz akkor bátran megy orvoshoz, mert lehet állítanak a csavarokon és egy jó működő gépezet leszel. :) Mindenkinek nagyon sok kitartást kívánok, minden mély pontból van kiút kinek előbb kinek később. Nekem ehhez 28 évet kellett várnom, de úgy érzem leszek még bomba nő. :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény