Jól esett a torna nagyon...

Lehet nagyon rákészültem a gyümi napra, azért nem bírtam ebédkor. De nem is baj!

Mert nem vagyok éhes és le is tornáztam, annyira jól esett!

Ama nagyon nyűgős, le is viszem a dokihoz, mert nagyon ramatyul van, már ha eláll végre az eső.

HOLNAP NAGYON SZERETNÉK MENNI RÉKA TORNÁRA...DE HA AMA BETEG, AKKOR NEM HAGYOM ITTHON APÁRA, EGYRÉSZT MERT MINDIG ENGEM KÉR ILYENKOR, MÁSRÉSZT, MERT BETEGEN SZERETEK MELLETTE LENNI. DE ÚGGGY SZERETNÉK MENNI, MÁR ÚGY VÁRTAM!!!

Ma a Norbi: Karatefitt második részét a 30 perces talajt csináltam meg: kar-has-fenék...és annyira jól esett, utána még magamtól vádlit erősítettem. Belebolondultam, hogy legyen szép, izmos vádlim!:))

Nagyon rossz egész nap bent...éhes voltam, rossz kedvű! De a torna most felpörgetett!:))) Olyan jól esett!!!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény