Már nincs olyan meleg...

...kint voltunk Amival!:) Hűsben játszottunk és megmártóztam a medencébe, Ama nem akart. Hát nincs túl jól. Ama a doki azt mondta a foga miatt van, a nagy meleg, na és piros picit a torka is...:((( Nagyon Anyás, plusz ezek a dolgok. Konkrétan a délelőttöt végig sírta...:(

De ezt leszámítva minden rendben, sokat szeretgetem, itt vagyok, imádom!:))

Délelőtt amíg aludt megfőztem és tornáztam. RR 2009 comb rész és hasból 10 percet. Több nem ment egyszerre...kell még a hasizmon bizony sokat csiszolni!:) Holnap este 8-ra (akkor már Ama alszik, így nem sír utánam) irány Box, Ritussal!:)

Ebédre tegnapi roston husit ettem salival, utána dinnyét, dinnye még van uszira is.:)) Imádom!:DD És este is valami lightos kéne, mert a tegnapi vacsim....hát hogy is mondja, ŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐ egy egész csomag vaníliás karika....hmhmhm :((

Most alszik a Kincsem, pihenek én is!:))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény