Megvan az oka annak...

...hogy a kcal számolással fogytam le. Ez azért van, mert a kötött diétákat nem bírom betartani. Mindenki más, mindenkinek más jön be. Nekem a gyümi is olyan, napközben eszel tízóraira és ebédre...de úgy tűnik, hogy csak azt egyem, ahhoz én túlságosan is szeretek enni!:))

Főleg, hogy vallom is, hogy az egészséges életmód ott kezdődik, hogy eszel mindent mértékkel...több ilyen most már tényleg nem lesz, felesleges.

Este és délután már ügyes voltam...gyümiiiit etttttem!:)

Holnap elvileg tudok menni a Réka tornára. Amával voltunk dokinál, a nózija folyik és a füle kicsit piros, de semmi vészes azt mondta a Doktornő. De szegénykém úgy sírt...félt a Doktornőtől!:((

Most viszont irány pihenni, szép álmokat!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény