Sütöttem ma is!:) Kókuszos kosárkákat!

Elneveztem kókuszos kosárkának!:) Úgy voltam vele, ma már oda figyelek az étkezésemre nagyon, de ha édességre vágynék, akkor legyen az is!:)

Kókuszos kosárkák:
10 dkg tk. rozsliszt
,
1 sütőpor,
1 tojás,
1 vaníliás cukor,
1,5 evk. folyékony édesítő,
4 dkg kókuszreszelék,
2 dl tej.

A lisztet a sütőporral kikeverem és ezt adom a már összekevert többi hozzávalóhoz. Mindezt nagyobb muffin tartó papírba tettem, innen a kosárka elnevezés és 180 fokon sütöttem 30 percig. összesen 801 kcal (kókusz 10 dkg 680 kcal!:() nekem 6 kosárkám lett, vagyis darabja 134 kcal. Nem kevés, de egy uzsira, tízóraira egy kávéval simán belefér.

------------------------------------------------------------------------------------

Ma mindennek amit ettem volna, a felét ettem, mennyiségre nagyon figyeltem. Pl. ebédre az Anyósomnál 2 evk. krumpli pürét ettem, 3 merőkanál helyett!:) Egy nagy adag somlói helyett, kb 6-7 falatnyi, (kistányér fele) adagot. Délután ettem egy kókuszos kosárkát és pár szem cseresznyét, vacsira pedig a sógorom csülköt sütött kint, abból a száraz húsit, dinsztelt kápival (f6 kor). Aztán az előbb nasiként Update pudingot. Mára ennyi, holnap pedig gyüminap!:))


Holnap napom tehát:
Felkelés: kávé, leheletnyi tejjel
R: ananász
T: dinnye és ananász ha marad
E: gyümileves
U: dinnye (ha nagyon éhes leszek gyümileves)
V. gyümileves

A gyümilevesem meggyből, almából és eperből fog készülni!:)

Persze minden változhat! De egy biztos, gyümölcsös lesz!:)

Lehet ez sokak szerint nem igazi gyümölcsnap, de nevezzük akkor tisztító napnak, mert No édesség, hús és tészta!:)

Mai torna, végül az Add Önmagad 3. 30 perc fenék...na hát ez brutálisan brutális!!! Aztán vádli és hasizom is volt...Keri Lányommal majd meghaltunk!!!!

Csodaszép estét és holnap kicsit tisztulunk!:)))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény