Szépséges estét!:)))

Bizony..beletették a bogarat a füleben. Most a drága jóakaróm dörzsölik a tenyerüket, hogy Nonóka megint kitalált valamit, hogy kicsit fényezze magát. De nem!:) Ezt most, nem én találtam ki!:))

Lányok ajánlották, hogy miért nem készítek egy kisebb zsebkönyvet, amiben komplett étrendek vannak kcal és ch-val kiszámolva, tanácsok esetleg és képek. Leírom én mivel fogytam le 36 kg-t...írjam le lightosított receptjeimet, saját költeményeimet!:))

Tanács volt, mivel írtam, én nem értek hozzá, hogy mielőtt esetleg kiadatnám, nézessem át egy dietetikussal...mindenre van válasz, és ez tetszik!:))

Nagyon boldog lennék egy ilyen kis "emlékkönyvnek" főleg ha ez másnak még segítene is. Nem vagyok biztos benne, hogy könyvben fogok gondolkozni, lehet internetet hívom segítségül, mert én hiszem, hogy abban van a jövő!

De ezt még át kell gondolni, anyagom van, összetenni nem 1-2 hét lesz....meglátom, de köszönöm a tanácsot és az ötleteket!:)))

Nos, de vissza a jelenbe!:) Ma a vacsim már csak dinnye lesz. Ma könnyű kajákat ettem, délután befagyiztam...olyan jól esett!:)))

Nagyon meleg van...megyek is tusolni és szépítkezni!:)) Ma este Nonós este van, Apa későn jön!:(

Szép álmokat!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény